czwartek, 13 czerwca 2013

Zapowiedź

hej, hej :D
Taka piękna pogoda za oknem a ja chyba przeziębiona :(
Ale nie dam się i nie będę siedzieć w domu!
Wczoraj udałam się na sesje zdjeciowa z Panem Marcinem Jakubczakiem (http://www.jakubczak.net.pl/   oraz na http://www.maxmodels.pl/fotograf-lucjusz.html  ), bardzo polecam! Fotograf świetny więc na pewno jakieś zdjęcia wyszły :D Już nie mogę się doczekać gdy je zobaczę. Zdjęcia odbyły się przed opuszczonym instytutem medycznym na Prusa, cudowne miejsce :)
Oto mała zapowiedź zdjęć (robione telefonem :p):



skórzany płaszcz wykonany przez Pana Marcina Jakubczaka



skórzana sukienka wykonany przez Pana Marcina Jakubczaka











A już na dniach spróbuje pokazać wam film z sesji :)

2 komentarze:

  1. świetny kolor szminki na pierwszym zdjęciu:) Osobiście nie podobają mi się takie buty (chodzi o Twoje pytanie o adidasy na koturnie) ale wszystko zależy od tego gdzie kiedy, kto i w jakiej stylizacji:) Na pewno w odpowiednim zestawieniu mogą wyglądać super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem wysoka bo mam nie wiele ponad 160 cm ! :)) dziękuję za komentarz i obserwację :)
    śliczne masz zdjęcia szczególnie to ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń